Thursday, June 25, 2009

Kita hilang raja

yeap King of pop dah xde kat dunia nie..

kul 7.22 pagi tadi aku dapat msg, ingat dari bos aku(sbb dia mmg suka msg aku pepagi buta) hehe.. rupa2 nya awek aku nak bg tahu yg si MJ dah mati..

aku xde lah nak sedih ker ape coz MJ nie m,mg tak de pertalian darah ngan aku and dia tak de kena mengena ngan aku.. so xper lah..

pastu pagi td g opis semua radio main lagu dia lak.. kecuali XFM yang tak hot tapi cool..

aku dari kecik lagi dengar lagu dia. memang tak dinafikan lagu dia ada yang sedap. macam lagu You Are not Alone ciptaan sepenuhnya R Kelly. lagu tu masa aku sekolah rendah top tue..

tapi yang pasti dia sempat juga melawat malaysia.dia datang malaysia tahun 1996(kalau x salah lah) kecoh beb!

so paperhal rest in peace bro!

2 comments:

Unknown said...

oi, ko xde bakat menulis.

Nanaz said...

haha jaat ohh hasnol ni.
xsupport member.