Tuesday, June 23, 2009

im back

dah lama x tulis paper..

aku buat blog ni dulu pun sbb aku bosan dan sbb ada sorg kawan aku ajak buat blog nie.. konon cool lah ada blog.. hehe

SKARANG AKU DAH BOSAN BALIK!!

State of play..
citer nie mmg aku nak tengok lama dah. selepas aku dah terlepas citer brother bloom. thanks to my gf coz nak tengok citer nie jugak.

1st skali yang aku nk tgk sangat citer nie sbb director dia kevin mcdonald mamat yang sama buat citer last king of scotland yang memang aku minat, pastu ada lak russel crowe yang agak stailo untuk watak reporter yang otai..

so citer dia xde lah complicated sangat dia bermula bila ahli congress nie ada skandal yg boleh mnjatuhkan dia, so dia pun g lah mintak kawan dia yang dia dah lama tak contact coz dia dah tak tahu nak g mana. biasalah kalau dah susah xde sesaper baru nak cari kawan, bile senang lupa.. hehehe..

so kawan dia nie mmg reporter yang otai so kawan dia willing nak tolong untuk nak bersih kan nama kawan baik dia. so dia pun dapat rasa ada skandal yang lebih besar di sebalik tue..

citer ni bagi aku mmg okay cuma ada part yg xpayah letak pun xper. pastu pelakon perempuan tu not bad (dari segi look bukan talent) hehehe..

pastu mmg citer ni x bosan coz director berjaya buat kite rasa nak tahu apa jd next dan kenapa.. jadi kite macam kena pikir sikit.

dengar citer watak reporter ni mula2 diorg nak brad pitt, dia dah setuju then dia tarik dori last minit.. tapi russel crowe pun best asyik brad pit jer bosan gak (lepas ko, ko lagi)..

so pegi lah tengok wayang. kalau nak tunggu dvd clear mamat ah boi(penjual dvd feveret kawan bos aku) ada cakap next 2week dah clear.. jadi belilah..



-aku x nak tgk transformer lagi sebab aku tak cool macam korang-