Saturday, October 4, 2008

aku dan KAMI

hari ini sudah masuk raya yg ke 4. Aku telah melakukan rutin raya aku brsama rakan2.. Iaitu

MENONTON WAYANG.

Tidak seperti tahun2 yg lepas. Aku telah menonton senario xx. Walaupun di pawagam ada senario kami telah memilih utk menonton cite remaja moden zaman kini. KAMI.

Mmg aku mengikut kami the series. Hehe..

Filem ni tidak menggunakan banyak camera dan tak menunjuk kan kemahiran penjaga konti seperti yg ditunjukkan dalam series. Aku layan je filem ni walaupun pelakon laki dia mcm kayu. Dan kekadang terasa sangat simple filem ni. Tp pengarah mengambil jalan berani dgn mematikan seorg watak utama dalam filem ni utk menambah feel. Agak menjadilah bg aku.

Aku suke... Hehe..

Ia satu pengalaman filem yg menarik. Lain dari yg lain. So kalau tunggu vcd pun xpe. Anda x rugi. X mcm cerita pengarah kebanggaan allumni UiTM, razak mohaidin.

Aku telah menonton cite ni sambil mendengar narrator dari org blakang. Cukup pantang aku kalau tgk wayang ada org cuba terangkan scene yg brlaku. Mcm sial.. Huhu

Slamat hari raya.

3 comments:

Unknown said...

haaa.. ni yang buat aku nak tgk ni :)

Unknown said...

betoi ka bes tuh nak?

Unknown said...

BEST SANGAT.
hahaha!