Monday, October 20, 2008

aku dah tgk MAX PAYNE

TEEETTTT..... aku kecewa.

5 dalil kenapa aku kecewa


1. aku rasa sape yg main game dia mesti ingat citer ni banyak scene tembak menembak yg gile2...

2. game ni feymes sebab guna bullet time. jadi pasai apa tak pakai dalam movie? ngok (paling kecewa)

3. citer yg slow..

4. mamat prison break tu mati cepat sangat.. huhu. kasi lah dia chance bergasak dulu.

5. kenapa pakai ludacris? macam kelakar jer mamat tue..


jadi aku keluar wayang dengan kekecewaan..

baik aku tgk bunny house lagi best... hope so.. ;)



5 comments:

Unknown said...

house bunny sudah...

Elena Tengku said...

haha bunny house! I dah lama nak tengok tu but since you tak minat sangat benda girly2 ni, i decided to tunda my hajat. Tengok2, you syok dengan the ads! Chait..

Unknown said...

hahaha.
semat.
blog ni dah jd macam blog mengulas filem.
teruskan usaha anda ini.
semoga komen anda dpt memberikan impak kepada rakan2 yang lain dalam memilih filem mana yang harus ditonton.

bravo!

Anonymous said...

btui2. u boleh jadi pengulas filem la min.
tapi house bunny agak klaka.
nol ske la tgk cite bunny2 ni.
kan?

Anonymous said...

hehe.. btui la. aku pun dah tgk citer ni. macam kureng..