Sunday, October 12, 2008

aku dah tengok Eagle Eye

aku dah semangat gle nak tgk citer ni. sbb utamanyanya ialah pengarah citer ni sama dengan citer Disturbia(citer ni aku suka)..

eagle eye ni menggunakan populariti mamat Shia LaBeouf sebagai pelaris.. hehe (tu pun antara sbb aku tgk gak. sbb aku dulu layan even steven)





mula2 citer ni aku dah kagum, mmg aku rasa cool gle sbb aku agak minat citer macam ni. tapi bila aku dapat tahu semua ni bukan keje manusia aku rasa macam shit! huhu..

exciting begining and boring ending.
tulah aku dapat gambarkan citer nie. pengarah ni ambil jalan mudah untuk menamat kan citer ni. sama lah dengan citer Indiana Jones yg menggunakan makhluk asing sebagai penyudah jalan citer. mungkin sebab producer dia orang yg sama kot. kenapalah computer yg begitu bijak bersusah payah untuk membunuh orang dengan menggunakan dua manusia ni. sedangkan dia leh buat sendiri. pastu mesin tu leh dimatikan dengan sekali ketuk jer.. huhuhu...

idea citer ni dah menarik untuk sesetengah orang tapi tak bagi aku. kalau ni semua bukan keja computer mmg aku suker. Janji tak tipu...

tapi yg best aku dapat tgk billy bob thornton belakon.. lama tak tgk mamat ni berlakon.

selamat menonton..

1 comment:

Unknown said...

hahaha.aku dah agak ko nk ckp macam ni.lagi baik tgk terminator klu nk tonton aksi antara robot dengan manusia.xpun g beli dvd transformer.yehaa!