Thursday, September 10, 2009

final destination 3D

final destination mmg filem yang peuh dengan kematian yang mengerikan. filem yang mengajar kita yang kita mmg x boleh mengelak maut. kalau tak, maut cari kiter.. hehe. jadi aku plan nak tengok citer ni coz tengok trailer macam layan jer.. so aku pun g tgk yang 3D nye.

mengisahkan sekumpulan remaja yang pergi tgk race then salah sorang dari mereka nampak apa yang akan berlaku (biasalah dah mmg citer dari 1st macam tu)

opening scenes agak menarik tapi melampau-lampau. kereta racing crash tapi nampak macam tengah berperang. meletup sana sini.. mayat bersepah.. hehe..

memandangkan aku tengok yang 3D terasa lah sikit menarik. adalah darah yang memancut, skru yang tercampak, berbaloilah bayar mahal sikit..

film nie kalau korang semua tak tgk pun takper.. nothing new. diorang dah abis idea. sesetengah cara kematian diorg sama jer macam yang lepas2. pastu kali nie banyak benda yang x masuk akal. cara diorg mati simple jer.. tak menarik langsung..

jadi korang kalau nak tengok baik tengok kat wayang jer.. kalau tunggu dvd and downdload mmg x best. coz diorg pakai banyak cgi. so aku rasa tak cantik kalau tengok kat dvd. tapi kalau nak berbaloi-baloi tgk yang 3D terus.. hehe

P/S : suka yang secongd punya kot, yang ada lori balak tu. perggh dasyat.

1 comment:

Unknown said...

saya bersetuju dengan review saudara. cerita yang membosankan. tiada bintang daripada saya. membazir duit je pergi tengok cerita ni. jangan tengok.

JANGAN TENGOK!

u/p:siri kedua layan!