Wednesday, August 5, 2009

Harry Potter and the Half-Blood Prince

sebut jer harry potter mesti ramai yang macam x sabar-sabar nak tengok. ni aku rasa yang dah edisi yang kelima. aku pun dah konpius tajuk citer nie... untuk 1st two series aku masih excited tapi lepas tu aku jadi macam dah malas nak tengok harry potter..

jadi minggu lepas aku memberani kan diri untuk menonton cerita ini di damansara. dan ternyata aku rasa cukup-cukuplah harry. aku dah malas nak tahu pasal parent ko.. hehe..

tapi yang menarik nyer tentang filem nie pengarah ni berjaya menjadikan cerita ini sesuatu yang cantik.. memang superb lah cameraworks dan kaler yang cantik. nice job david yates and the crews!!

tapi jalan citer nyer buat aku rasa bosan. konflik yang x kuat dan senang sangat harry menang.. mungkin agak susah untuk aku untuk suka filem harry potter nie.. mungkin aku bukan kipas susah mati harry potter.

anyway just pergi lah tgk citer nie kalau korang suka harry potter.

p/s: pergilah tengok SETEM.. best!! and aku still belum tengok transformer..

3 comments:

Farhana Ahmad said...

ekhem! akan ku link ko ke blog aku. makasih. (ko bagi ke, tak bagi ke, aku nak jugak.)

n yes, harry potter kali ni sgt mengecewakan.

Nanaz said...

yepp rase sgt penat tunggu siri baru tp xmemberi kepuasan lgsg. huh

Unknown said...

spoiler la.
sekarang ni kan era filem dipenuhi dengan teknologi.
jalan cerita xberapa penting.
asalkan hero menang.
gerenti filem boleh jual.
wahahahaha!